10 ההטרלות הכי גדולות

(טוב. בעצם 9...)

בואו נודה על האמת, מי מאיתנו לא אוהב לחמוד מעת לעת לצון ולהטריל את חבריו לרכיבה... ליקטנו עבורכם כמה מהקונצים הבולטים המוכרים (כמעט) לכל רוכב. נכון הוא שבחלק מן המקרים זה יגמר בצחוק גדול, אבל במקרים אחרים זה גם יכול להסתיים במיון כך שאין ברשימה זו כמובן משום המלצה לממש את מי מהסעיפים*... ראו הוזהרתם!
* למעט סעיף 10.
  1. לתפוס לו בחולצה בעליה
    זה אחד מהתעלולים הכי עתיקים אך הוא עדיין אחד היעילים שבנמצא (אם אתה ממש רוצה לחרפן את חברך זאת אומרת...). עובד מצוין על חובבי הסטאבה שמתבאסים על זה שהרסת להם את הקום. עובד פחות טוב על אלו שאוהבים לשחק אותה גברים שיגיבו ב"תחזיק, תחזיק! אני סוחב אותך עד קצה העלייה!"

  2. להתבדח על הבולם/שלדה/קסדה שלו
    אנחנו בטוחים שגם לכם בקבוצה יש את ההוא שמשקיע כל היום באופניים ובציוד שלו ואם לא די בכך, הרי שהוא מקפיד לאכול לכולם את הראש ולספר בשבחו של כל בורג חדש. אין לך קורת רוח גדולה יותר מלהסתלבט לאותו ברנש על הרכש החדש. אגב, ככל שתשמעו רציניים יותר, כך תזכו לתגובות משעשעות יותר ואם אותו אחד גם רוכב בראש הטור וכולם מאחוריו, הרי שתוכלו לצחקק מאחורי הגב שלו והשמחה רבה.
  1. להעיר הערות מלומדות על הרכיבה שלו
    אותו אחד מהסעיף הקודם גם אוהב בדרך כלל להפליג בשבחו. בשבחו של עצמו זאת אומרת... היו חברים ו"פרגנו" לו כשהוא מתבחבש במעבר הטכני או לא מצליח לטפס ת'עלייה. אם שפר מזלכם והוא נפל הצידה לתוך שיח קוצני, המתינו קצת לפני שתשלפו אותו משם ו"פנקו" אותו בתובנות שלכם לגבי הרכיבה שלו...

  2. לרכוב עם אזניות
    אין ספק שרכיבה עם אזניות בחברה היא מעשה המעיד על אנטי סוציאליות. אבל בנינו, אף אחד לא חייב לדעת שתכלס אתם לא שומעים שם כלום... עשו את עצמכם כאילו אינכם שומעים וכך תזכו גם להתענג על המבטים הנרגנים ואולי, רק אולי, תזכו לשמוע מה החברים שלכם באמת חושבים עליכם בזמן שהם בטוחים שאיזה קטע רוק כבד מחורר לכם את עור התוף...

  3. הידוק הברגים של הקליטים
    הטרלה זו היא על גבול העברה הפלילית. אמנם רכיבה עם קליטים, כל שכן בשלבי הלימוד הראשונים, חזקה עליה שתזמן לצופים מן הצד לא מעט הזדמנויות לצחוק על חשבונו של ה"צעיר" שלא הספיק להשתחרר בזמן ונפל כמו שק תפוחי אדמה, אבל לחזק לו את הברגים כך שגם אם ירצה לא יוכל להשתחרר... ובכן, כפי שאמרנו, זה יגמר בבכי ובהחלט ניתן לחשוב שמדובר באגדה אורבאנית אלמלא היינו מכירים את העניין אישית (מהצד הנופל...).
  4. יכוך של הגלגל הקדמי שלך באחורי של חברך
    עוד תעלול שלא ברור מה הוא יותר, מעצבן או מסוכן... לא משנה כמה פעמים יעשו לך את זה, אתה תמיד תחסיר פעימה. לרוב מי שזהו התעלול המועדף עליו, ניחן בתכונה מעצבנת לא פחות והיא – חוסר היכולת להבין מתי זה כבר מפסיק להצחיק כך שעד שלא גוערים בו בכעס אמיתי הוא לא נרגע וגם אז פוטר את עצמו ב"יאאא, איזה דרמה קווין, צוחקים אתך..."

  5. לבוא בלי תיק ולבקש שיסחבו לך את הציוד
    טוב, האמת היא שיש כאלו שאצלם הטכניקה הנלוזה הזו אינה סתם קונץ אלא דרך חיים. אבל אנחנו לא מדברים עליהם, אתם יכולים לשחק אותה כאילו שכחתם את התיק ולהעמיס על החבר ההמום שלכם את כל הציוד. אגב, אם יש לכם חבר שנוהג להעמיס עליכם הכל, בפעם הבאה שהוא דוחף לכם לתיק את החטיפים שלו ומעיל הרוח, תשאירו אותם ברכב לפני שתצאו. כשתגיעו לראש הפיסטין ותגידו "ואיי... שכחתי את זה באוטו" והוא יישאר רעב וקפוא, תבטיחו שלמחרת היום הוא ייגש וירכוש לעצמו תיק משלו.

  6. לא לחכות בפיצול
    אין הכוונה כמובן ל-לברוח באמת, אבל אם תתקדמו קצת ותתחבאו היטב, תוכלו להתענג על הרטינות. תנו לנמתח להוריד את התיק, להוציא את הטלפון ולהתקשר אליכם רק כדי לגלות שהצלצול נשמע 20 מטר ממנו בין השיחים*
    *עובד מצוין בעיקר בחו"ל**
    **בהנחה שיש לו חבילת שיחות***
    ***וקליטה.

  7. להיתקע לו בקצה של העלייה
    ככל שהחבר שלכם תחרותי יותר, כך הוא יתחרפן יותר אם רגע לפני סיום העלייה תעצרו לפניו ותגרמו לו להוריד רגל...

  8. להיות ממש, אבל ממש נחמדים
    אז לא, אם חשבתם שיש פה איזה קונץ, תחשבו שוב... אנחנו באמת חושבים שהכי הכי חשוב זה להיות נחמדים וחברים טובים גם למי שאתם מכירים וגם לאלו שלא... מותר מדי פעם קצת להתבדח זה על חשבונו של זה, אבל אל תהפכו את זה להרגל, כן?

עוד על רכיבת אופניים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה יש להתחבר למערכת

0 תגובות